مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-10سياسي

انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن در خارگ برگزار می شود


انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل ممکن در جزیره خارگ برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا دشتی زاده عصر یک شنبه در نشست با رییس دفتر نظارت شورای نگهبان بخش ویژه خارگ اظهار داشت: خوشبختانه با هم گرایی و هم افزایی خوب میان وزارت کشور و شورای نگهبان با اتخاذ رویکرد تعاملی بسیاری از مشکلات حوزه انتخابات را پیش بینی و در راستای حل آنها تدابیر لازم را اتخاذ شده است.

وی افزود: جلسات مشترک برای آسیب شناسی انتخابات قبل می بایست در دستور کار قرار خواهد گرفت و همچنین تلاش خواهیم کرد تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل ممکن اسفندماه سال جاری در جزیره راهبردی خارگ برگزار شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: اجرای دقیق قانون مربوط به انتخابات و تلاش جهت برگزاری انتخاباتی سالم در سایه همدلی و وفاق هیأت های اجرایی و نظارت تحقق خواهد یافت، که الحمدالله در این زمینه در جزیره خارگ این همدلی و وفاق به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات سالم نتیجه همراهی و همکاری صادقانه اعضای شورای نگهبان با هیأت اجرایی است، بر اساس اصل 99 قانون اساسی با صراحت کامل نظارت بر چهار انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و مراجعه به آرای عمومی و همه پرسی را بر عهده شورای نگهبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن در خارگ برگزار می شود

انتخابات پیش رو به بهترین شکل ممکن در خارگ برگزار می شود