مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-20ورزشي

برگزاری 500 برنامه در گرگان همزمان با هفته دفاع مقدس


فرمانداه سپاه گرگان از برگزاری 500 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط پایگاه ها و حوزه مقاومت بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

- ایسنا/گلستان فرمانداه سپاه گرگان از برگزاری 500 برنامه فرهنگی و ورزشی توسط پایگاه ها و حوزه مقاومت بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ فرامرز دیلم کتولی عصر چهارشنبه، 29 شهریور در نشست با اصحاب رسانه گلستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار کرد: فضای دفاع مقدس سرشار از صحنه های ایثار، گذشت، اخلاص، یکرنگی، یکدلی و کار کردن بدون منت همه افراد بود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس فضایی به جز همدلی و محبت بین فرماندهان و سربازان وجود نداشت و همه با نام برادر همدیگر را خطاب می کردند، افزود: ما باید اتفاقات بزرگ دفاع مقدس را مرور کرده و درس های بزرگ آن دوره را سرمشق خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: دشمنان کشور ما با خیال خام خود می خواستند در سالگرد درگذشت مهسا امینی کشور را به آشوب بکشانند اما مردم فهمیم و ولایتمدار ما در سراسر کشور با هوشیاری و حضور به موقع در صحنه بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

دیلم کتولی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مجلس در سال جاری اظهار کرد: قطع به یقین مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان با حضور حداکثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 500 برنامه در گرگان همزمان با هفته دفاع مقدس

برگزاری 500 برنامه در گرگان همزمان با هفته دفاع مقدس