مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-18اقتصادي

بخش دیالیز بیمارستان تایباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) این شهرستان تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، حیدر احسانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: توسعه بخش دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تایباد که عملیات عمرانی آن با اعتبار 600 میلیون تومان آغاز شد، تاکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد افزود: بخش دیالیز فعلی با 8 تخت پاسخگوی نیاز بیماران نیست و با توسعه آن 8 تخت دیگر به ظرفیت آن افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: بیماران کلیوی و دیالیزی با توجه به ایمنی بدنشان نیاز به مراقبت های ویژه دارند و با بهره برداری از بخش جدید دیالیز تا دهه فجر امسال، مراجعه کنندگان از محیط درمانی و عفونی بیمارستان جدا می شوند.

احسانی بیان کرد: امسال 6 میلیارد تومان بابت توسعه مرکز جامع خدمات سلامت مشهدریزه از ناحیه آقای خواجه کریمی، نیکوکار و خیر این شهر، اهدا شد و اکنون یک فضای درمانی در مجاورت مرکز سلامت فعلی در حال ساخت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد تصریح کرد: همچنین خیرین هزار و 200 متر مربع زمین در کنار مرکز جامع خدمات سلامت مشهدریزه به ارزش 2 میلیارد تومان اهدا کردند که به این وسیله اورژانس و پایگاه سلامت در یک مکان تجمیع خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش دیالیز بیمارستان تایباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بخش دیالیز بیمارستان تایباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد