مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-06سياسي

سلامی از بلندای قله امامزاده اسحاق به صاحب اربعین حسینی


جمعی از شهروندان احمدسرگوراب با طی طریق هشت هزار متری به منطقه ییلاقی امامزاده اسحاق در روز اربعین، سلامی به آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، حمیدرضا دنیادیده- همزمان با حضور میلیون ها نفر زائر از اقصی نقاط جهان در کربلایی معلا جهت حضور در کنگره بین المللی اربعین حسینی، دلدادگانی از سراسر ایران اسلامی با تأسی و الهام از این حرکت پر شکوه جهانی با پای پیاده خود را به آستان مقدس امام زادگان و نوادگان پاک آل الله رساندند.

جمعی از شهروندان احمدسرگوراب شهرستان شفت نیز صبح روز اربعین همچون زائران مشایه بار سفر بستند و با پای پیاده مسیر 8000 متری را به نیابت از 8000 شهید استان گیلان پیمودند و خود را به آستان مقدس امامزاده اسحاق و حضرت خیرالنساء علیه السلام رساندند.

زائران کاروان پیاده احمدسرگوراب با قبول سختی های سفر، گذر از مسیر صعب العبور و کوهستانی ارتفاعات را به جان خریده تا از بلندای قله شهرستان شفت، سلامی از راه دور به اباعبدالله الحسین علیه السلام داده و یک جوابی از سوی مولایشان بشنوند و این را تمام دلخوشی های خود برای کاهش التیام از این جاماندگی دانستند.

کاروان پیاده اربعین در طول این مسیر با ذکر و مدح در رثای اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایشان تلاش کردند تا اثبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامی از بلندای قله امامزاده اسحاق به صاحب اربعین حسینی

سلامی از بلندای قله امامزاده اسحاق به صاحب اربعین حسینی