مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-11اجتماعي

کشف بیش از 42 میلیون انواع ارز غیرمجاز در مرز ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه کارآگاهان و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در راستای انجام مأموریت های خود در اربعین حسینی با استقرار در مرز های غربی و جنوب غربی خدمتگزار زائران حسینی بودند، - رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از 42 میلیون انواع ارز غیرمجاز و تقلبی در مرز ها از دلالان ارزی در طول مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه کارآگاهان و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در راستای انجام مأموریت های خود در اربعین حسینی با استقرار در مرز های غربی و جنوب غربی خدمتگزار زائران حسینی بودند، گفت: از جمله مأموریت های پلیس در این ایام مقابله با دلالان و سوداگران ارزی و ساماندهی فروشندگان ارز در مرز ها بود.

وی افزود: در این ایام 42 میلیون و 581 هزار و 465 واحد انواع ارز غیرمجاز و تقلبی کشف شد و 40 دلال و سوداگر ارزی دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه مقابله با دلالان و سوداگران ارز یکی از مهم ترین مأموریت های این پلیس است، بیان داشت: طرح مقابله با دلالان و سوداگران ارزی از 27 مرداد ماه تا 18 شهریور ماه در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 42 میلیون انواع ارز غیرمجاز در مرز ها

کشف بیش از 42 میلیون انواع ارز غیرمجاز در مرز ها