مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-17سياسي

پیشرفت آینده از مسیر آموزش و پرورش می گذرد


آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در ساخت آینده دارد و پیشرفت آینده از مسیر آموزش و پرورش می گذرد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در ساخت آینده دارد و پیشرفت آینده از مسیر آموزش و پرورش می گذرد.

فرزاد مخلص الائمه، 26 شهریور در همایش مدیران آموزش پرورش استان مرکزی که همزمان با سراسر کشور با سخنرانی رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: این اجتماع کشوری که با حضور رییس جمهور برگزار شده، یکی از راهبردی ترین اجتماعات در سراسر کشور است.

استاندار مرکزی ادامه داد: امسال دومین سال برگزاری حضوری مدارس پس از یک دوره رکود ناشی از همه گیری ویروس کرونا است و امیدواریم عقب افتادگی های ناشی از این دوران را با شتاب مناسب و همت معلمان پرتلاش برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه دهه سوم همه انقلاب های جهان، دهه مرگ انقلاب هاست گفت: عمدتا انقلاب های مهم جهان در دهه سوم بخش عمده ای از انرژی و توان خود را از دست داده اند و بعضا مسیرشان به انحراف کشیده شده و مسیر دیگری را طی کرده و از اهداف و آزمان های خود دست برداشته اند.

مخلص الائمه اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران جزو انقلاب های استثنا در تاریخ است و به لطف خدا و همراهی مردم در شرایطی بسیار متفاوت و مقتدرتر از دهه های آغازین انقلاب، به چهلواره دوم خود رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت آینده از مسیر آموزش و پرورش می گذرد

پیشرفت آینده از مسیر آموزش و پرورش می گذرد