مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-26بين الملل

گزارشگر بی بی سی: نشست بریکس نشانه دیگری از افول غرب است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اندرو هاردینگ در تحلیلی نوشت: یکی از متمول ترین نقاط آفریقا این هفته میزبان همایشی بین المللی بود که آمیزه ای است از غرور، - خبرنگار بی بی سی در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی معتقد است برگزاری نشست بریکس در این کشور، نشانه دیگری از فاصله گرفتن آفریقا از غرب است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اندرو هاردینگ در تحلیلی نوشت: یکی از متمول ترین نقاط آفریقا این هفته میزبان همایشی بین المللی بود که آمیزه ای است از غرور، احساس آسودگی و اندکی ناراحتی.

سندتون محله پرزرق و برق بانکی حومه شهر ژوهانسبورگ رو به فرسودگی آفریقای جنوبی- مکان برگزاری تازه ترین جلسه گروه بریکس است.

بریکس، مجموعه ای بلندپرواز، اما نامتجانس از کشور هایی است (شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) که مایل اند تصور تسلط غربی ها را بر امور جهانی به چالش بکشند.

ده ها کشور دیگر برای پیوستن به این مجموعه در صف ایستاده اند.

مقامات آفریقای جنوبی از نقش میزبانی خود لذت می برند- و با افتخار سیلی از ای میل ها را به حساب های روزنامه نگاران روانه می کنند و به آن ها اخبار جلسات صبحانه بریکس، نمایشگاه های تجاری، گفتگو های جمعی و چیز هایی از این قبیل را می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگر بی بی سی: نشست بریکس نشانه دیگری از افول غرب است

گزارشگر بی بی سی: نشست بریکس نشانه دیگری از افول غرب است