مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-23اقتصادي

پروژه 120 واحدی مسکن ملی همدان به هفته دولت نرسید


مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: در استان همدان 125 پروژه در قالب طرح هادی روستایی با 146میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

- مسعود رضایی چهارشنبه یکم شهریور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بنیاد مسکن به عنوان نخستین نهاد سازندگی بعد از انقلاب با فرمان امام خمینی(ره) افتتاح شد، اظهار کرد: بنیاد مسکن فعالیت های متنوعی از روزهای اول انقلاب داشته است، ساخت مسکن برای محرومین نخستین فعالیت بود و بعد از آن بازسازی شهرها در مناطق جنگی و تخریب شده بود.

وی با اشاره به اینکه نخستین جایی که ایده طرح های هادی در کشور رقم خورد استان همدان بود که بعد به کل کشور تسری پیدا کرد و به قانون تبدیل شد، افزود: توجه به تولید مصالح به عنوان وظیفه بنیاد مسکن در اساسنامه آمده است و اقداماتی در دست اجرا داریم.

بهره برداری از 4010 واحد مسکن روستایی در هفته دولت رضایی با بیان اینکه 4010 واحد مسکن روستایی در قالب مسکن ملی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن سال 1400و1401 سهمیه استان همدان احداث 14 هزار و 100واحد مسکن روستایی بوده که تا کنون 4010 واحد در هفته دولت افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن شهری و ساخت مسکن از زمان شکل گیری بنیاد مسکن عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه 120 واحدی مسکن ملی همدان به هفته دولت نرسید

پروژه 120 واحدی مسکن ملی همدان به هفته دولت نرسید