مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-25بين الملل

عملیات ضد صهیونیستی گردان طولکرم/ تداوم بازداشت فلسطینیان


گردان طولکرم وابسته به گردان های قدس اعلام کرد که شهرک صهیونیستی «بیت حیفر» واقع در نزدیکی شهرک شویکه در کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار داده است.

- گردان طولکرم وابسته به گردان های قدس اعلام کرد که شهرک صهیونیستی بیت حیفر واقع در نزدیکی شهرک شویکه در کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان طولکرم وابسته به گردان های قدس صبح امروز در بیانیه ای از عملیات ضدصهیونیستی و تیراندازی به سوی شهرک صهیونیستی بیت حیفر واقع در نزدیکی شهرک شویکه در کرانه باختری خبر داد.

در جبل جرزیم واقع در شهر نابلس در کرانه باختری نیز مبارزان مقاومت یک ایستگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را مورد تیراندازی قرار دادند.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: فلسطینیان به یک ایستگاه نظامی ارتش در جبل جرزیم واقع در نابلس تیراندازی کردند.

در رابطه به تلفات این اقدام ضد صهیونیستی مبارزان مقاومت اطلاعاتی مخابره نشده است.

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان در یافتن مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره که به هلاکت 2 شهرک نشین صهیونیست منجر شد ناکام مانده اند.

صهیونیست ها در ادامه تلاش های خود برای یافتن مجری عملیات مقاومتی حواره، برای ششمین روز پیاپی به محاصره و اقدامات امنیتی خود در قبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضد صهیونیستی گردان طولکرم/ تداوم بازداشت فلسطینیان

عملیات ضد صهیونیستی گردان طولکرم/ تداوم بازداشت فلسطینیان