مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-30اجتماعي

اجرای طرح شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در 13 شهرستان و منطقه این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید محمودوند با هدف شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در 13 شهرستان و منطقه این استان خبر داد.

سید جلال رحیمی بیدک در جمع خبرنگاران گفت: طرح شهید همت با هدف توانمند سازی معلمان مدارس ابتدایی در 13 شهرستان و منطقه برگزار شد.

وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به فعالیت های انجام شده در دولت سیزدهم در حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح شهید همت از جمله طرح های بسیار خوبی بود که با هدف آموزش معلمان مدارس ابتدایی در 13 شهرستان و منطقه در قالب طرح توانمند سازی معلمان برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای برنامه جبران و تثبیت یادگیری در تابستان خاطرنشان کرد: این برنامه با محوریت آموزش دانش آموزان و با هدف کاهش افت تحصیلی و جلوگیری از تکرار پایه و حمایت از دانش آموزان لازم التوجه از طرح های موفق در استان بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد