مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-30سياسي

دولت در تعامل با کشورها مدبرانه عمل کرده/ تحریم ها خنثی می شود


دولت سیزدهم ارتباط خودش را محدود به چند کشور غربی نکرد و با سایر کشورها به ویژه همسایگان سطح تعامل خود را ارتقا داد و سیاست خارجی متوزانی را دنبال می کند.

- جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: دولت و مجلس با هم هماهنگ و همراه هستند که این همراهی قطعاً منجر به رفع مشکلات مردم به ویژه در زمینه اقتصادی خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته این همراهی به معنای نادیده گرفتن وظایف هر یک از قوا نیست و ما در عین همکاری با دولت، به عنوان یک قوه مستقل و ناظر بر عملکرد دولت و دستگاه های اجرایی به ویژه در اجرای قوانین مصوب مجلس نظارت می کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، مردم توقع دارند که همراهی مجلس و دولت منجر به رفع مشکلات اقتصادی آنان شود و تأثیر این تعامل را سر سفره های خود ببینند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دولت در دو سال گذشته، گفت: یکی از ویژگی های مثبت دولت آن است که رویکرد انقلابی و شفافیت را همواره مورد توجه دارد و همین مسئله باعث کاهش فساد در سیستم اداری شده است.

کوچکی نژاد رویکرد دولت در عرصه سیاست خارجی را عاقلانه و مدبرانه دانست و ادامه داد: دولت قبل هشت سال فقط به غرب توجه داشت که دیدیم آن رویکرد نتیجه ای برای ما نداشت، اما دولت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در تعامل با کشورها مدبرانه عمل کرده/ تحریم ها خنثی می شود

دولت در تعامل با کشورها مدبرانه عمل کرده/ تحریم ها خنثی می شود