مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-02بين الملل

سازمان ملل در گزارش جدید به دادگاه لاهه: اسراییل نژادپرست است


گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی گزارش جدیدی را به دادگاه لاهه ارائه و در آن تاکید کرد که رژیم صهیونیستی، رژیم آپارتاید است.

- سازمان ملل در گزارش جدید به دادگاه لاهه: اسراییل نژادپرست است گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی گزارش جدیدی را به دادگاه لاهه ارائه و در آن تاکید کرد که رژیم صهیونیستی، رژیم آپارتاید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، قرار است این گزارش پیش از ارائه در جلسه دادگاه کیفری بین المللی لاهه، به کمیته سازمان ملل در مورد حقوق غیر قابل تصرف ملت فلسطین ارائه شود.

مایکل لینک، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در فلسطین اشغالی نتایج خود را درباره وضعیت کرانه باختری ارائه کرد و گفت، اشغالگری رژیم صهیونیستی غیر قانونی است.

وی به دادگاه لاهه پیشنهاد کرد که به ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیستی استعمارگر دستور دهد فورا و بدون هیچ شرطی از کرانه باختری خارج شوند و همه قوانین آپارتایدی و اداره مدنی را لغو کنند.

لینک در این گزارش اعلام کرد، رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی و حقوق مدنی را نقض، اراضی اشغالی را الحاق می کند و به اقدامات آپارتایدی ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل در گزارش جدید به دادگاه لاهه: اسراییل نژادپرست است

سازمان ملل در گزارش جدید به دادگاه لاهه: اسراییل نژادپرست است