مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-25اجتماعي

اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه راه اندازی می شود


وزیر آموزش و پرورش در جریان افتتاح مراکز رفاهی در استان کرمانشاه، گفت: اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا مراد صحرایی ظهر جمعه در آیین افتتاح مرکز آموزشی رفاهی شماره سه فرهنگیان و مدرسه تلاش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مرکز رفاهی در سال 1365 به محلی متروکه تبدیل شده بود اما از سال 99 شروع به تعمیر آن شد و اکنون با 2 هزار و 700 متر مربع با 20 اتاق چهار تخته ارائه خدمات می دهد.

وی افزود: مهیا شدن مرکز رفاهی شماره سه در کرمانشاه هم اکنون ظرفیت اسکان فرهنگیان را به 500 تخت رسانده و برای این مرکز رفاهی اعتباری به میزان 70 میلیارد ریال صرف شده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه لزوم راه اندازی اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در مسیر عبور زائران در ایام اربعین است پس از پایان ایام اربعین برنامه ریزی برای ساخت این قرارگاه با چند ده هکتار صورت می گیرد.

صحرایی با بیان اینکه استاندار کرمانشاه اعتبار ساخت قرارگاه دانش آموزی را تأمین خواهد کرد، عنوان کرد: راه اندازی قرارگاه دانش آموزی در حوزه رفاهی، تربیتی و آموزشی به دلیل نیاز استان کرمانشاه در ایام اربعین و میزبانی از زائران در سطح ملی امری ضروری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه راه اندازی می شود

اردوگاه ملی دانش آموزی در کرمانشاه راه اندازی می شود