مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-26سياسي

چهار ویژگی مردمی بودن مسوولان از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان


نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ساده زیستی، بی تکلف بودن، در دسترس بودن و احساس خدمتگزاری کردن را از ویژگی های مردمی بودن یک مسوول در نظام اسلامی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در شورای اداری استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با ذکر روایتی از حضرت موسی بن جعفر اظهار کرد: آن حضرت فرمودند، خداوند روی زمین بندگانی دارد که تلاش آنها این است که خواسته های مردم را برآورده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: کسانی که در حاجتمندی مردم تلاش می کند، در روز قیامت در ایمن هستند و ابن نشان می دهد خدمت به مردم شایسته و ارزشمتد است و از اجر دنیوی و اخروی برخوردار است.

به گفته وی، شاید خیلی وقت ها نتوان برای کسی کاری انجام داد اما همینکه تلاش می شود و شخص تلاش ما را می بیند، مصداق همین روایت است.

حجت الاسلام پورذهبی در ادامه به ویژگی های مردمی بودن مسوولان اشاره و اضافه کرد: نکته اول در  آدم مردمی خصوصا در نظام اسلامی، ساده زیستی است به معنای اینکه اهل اشرافیگری و تجملات نیست.

وی اذعان کرد: نکته دوم، در دسترس بودن است، در دسترس نبودن کلاس نیست اما گاها مشاهده می شود که افرادی تلفن شان را از دسترس خارج می کنند در حالیکه فرد خدمتگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار ویژگی مردمی بودن مسوولان از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان

چهار ویژگی مردمی بودن مسوولان از دیدگاه نماینده ولی فقیه در کردستان