مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-27اقتصادي

اجرای طرح آبرسانی به 8 روستای سلطانیه


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه امسال در شهرستان سلطانیه آبرسانی به 3 روستا به بهره برداری خواهد رسید، گفت: آبرسانی به 8 روستای دیگر نیز در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به روستای ویر در شهرستان سلطانیه اظهار داشت: برای اجرای این طرح یک حلقه چاه به عمق 180 متر و با دبی 15 لیتر در ثانیه حفر شده است.

  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: برای بهره برداری از این طرح مبلغ 8 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: پیش از این اهالی روستای ویر با جمعیتی افزون بر 4 هزار نفر با کمبود آب آشامیدنی مواجه بودند که با اجرای این طرح، مشکل کمبود آب در ویر به صورت کامل رفع شد.

  جزء قاسمی بیان داشت: طرح آبرسانی به روستای ساریجالو از توابع شهرستان سلطانیه نیز با تکمیل ایستگاه سرچاهی، برق رسانی و احداث ایستگاه پمپاژ به بهره برداری رسید.

  مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان زنجان ادامه داد: این طرح با تامین اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی شرکت آبفا، 800 میلیون ریال توسط بنیاد علوی و با مشارکت دهیاری ساریجالو بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آبرسانی به 8 روستای سلطانیه

اجرای طرح آبرسانی به 8 روستای سلطانیه