مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-20سياسي

اجرای 350 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ساوه


فرمانده سپاه ساوه از اجرای 350 عنوان برنامه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا مهدی ظهر امروز در نشست خبری آغاز هفته دفاع مقدس با بیان اینکه این هشت سال یادآور دلاوری و رشادت های مردان و زنان این سرزمین است، گفت: غیور مردان و شیر زنان کشور ما در دوران دفاع مقدس اتفاقاتی را رقم زدند تا نگاه ها به کشور ما به دو بخش پیش از جنگ و پس از جنگ تقسیم شود.

وی با بیان اینکه این جنگ شاید آزمون الهی برای شناساندن قدرت ایران و ایرانی به جهانیان بود، افزود: ما در دوران دفاع مقدس به دنیا ثابت کردیم که اگر سلاح ایمان داشته باشیم نیازی به سلاح اتمی نیست و اگر اراده خدای متعال در پشت گروهی باشد قطعا بر همه غلبه خواهند کرد.

وی ایستادن ابرقدرت های جهان در مقابل ایران را توطئه ای خبیث برای زمین زدن کشور در آن دوران دانست و تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه ابرقدرت ها با یکدیگر متحد شدند تا ایران را بشکنند اما ما محکم ایستادیم و به یاری قرآن و اهل بیت و دلاوری و رشادت شهدا، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان به پیروزی که همان وعده الهی است، رسیدیم.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: تداوم دشمنی کشورهای متخاصم با جمهوری اسلامی ایران به دلیل نگاه نو و حرکت نو کشورمان در مقابل با دشمنان و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 350 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ساوه

اجرای 350 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ساوه