مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-01اجتماعي

آنچه طی 24 ساعت اخیر در مرز مهران گذشت


این روز ها جای جای مهران، بیت الحسین شده و مردم مومن این شهر عاشقانه به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کنند این در حالی است که ستاد اربعین به زائران اعلام داشته تا مدت ماندگاری و توقف خود در شهرهای زیارتی را کوتاه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سلام بر زائری که با پای دل در این مسیر آمده تا عرض ارداتی محضر سرور و سالارش داشته باشد.

مرز مهران کانون توجه مسئولان کشوری و لشگری قرار گرفته و هر روز شاهد حضور این شخصیت ها به جهت کنترل و نظارت بر وضعیت زیرساخت ها و خدمات دهی مناسب به زائرین اربعین هستیم.

آمارها در حال افزایش است و در شبانه روز گذشته تعداد 228 هزار و 655 زائر اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند.

فراجا این روزها با تمام توان خود جهت حفظ امنیت و کنترل مسیرهای منتهی به مرز مهران در میدان حاضر هستند تا زائرین با آرامش این سفر معنوی را طی کنند.

زائرین جهت ثبت لحظه های خاطره انگیز اربعین تصاویر و فیلم هایی به یادگار می گیرند که لازم است از آنها مراقبت کنند تا با گم شدن موبایل اطلاعات درون گوشی در اختیار دیگران قرار گرفته شود.

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) بار دیگر از زائران خواست مدت ماندگاری و توقف خود در شهرهای زیارتی و خصوصا کربلا را کوتاه کنند و حتما نسبت به تکمیل ثبت نام در سامانه سماح و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه طی 24 ساعت اخیر در مرز مهران گذشت

آنچه طی 24 ساعت اخیر در مرز مهران گذشت