مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-05سياسي

بگذارید رسانه ها نفس بکشند! رازی که در چند صدایی نهفته است، در انحصار نیست


فضای رسانه ای کشور مجددا با خبر توقیف پایگاه خبری انتخاب متاثر شد، همچنان که از خبر دستگیری خبرنگاران شرق و هم میهن خانم ها نیلوفر حامدی و الهه محمدی و ده ها خبرنگار دیگر و حکم محرومیت آقای علی شفیعیان مدیر مسئول انصاف نیوز و حکم اولیه ممنوعیت فعالیت رسانه ای مدیر مسئول اعتماد آقای بهروز بهزادی و .

متاثر بوده است.

سالهاست سلسله ی توقیف ها و وقفه ها و بازداشت ها و مداخله ها، نفس رسانه در ایران را به شماره انداخته است و کشورمان را از نعمت برخورداری از جریان زنده ی خبر و روایتی ملی و منطقه ای محروم ساخته است.

این که در کمینگاه بنشینیم و از رسانه مرغ نیم بسمل بسازیم و هر روز به قلب جریان اطلاعات و خبر، نیزه ای پرتاب کنیم، هنر نیست، صد سبیل آگاهی و تکامل جامعه است.

وظیفه حکومت ها تسهیل جریان اطلاع رسانی است نه انسداد سیستماتیک آن.

کسانی که دستور به توقیف رسانه ها می دهند آیا به ابعاد اخلاقی و پیامدها و سنگینی حکمی که می دهند، اندیشه کرده اند؟ جدای از ضربه سهمگینی که متوجه یک سازمان رسانه ای و حقوق صد ها هزار مخاطب و به طور کلی جریان رسانه ای می شود، آیا ملتی یا حکومتی را می شناسید که با پایمال کردن قداست آزادی و بستن دهان ها، راهی به خیر یافته باشد؟ رسانه ها چهار راه و گرانیگاه ارتباطی ملت ها هستند و بدون رسانه های مستقل و آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بگذارید رسانه ها نفس بکشند! رازی که در چند صدایی نهفته است، در انحصار نیست

بگذارید رسانه ها نفس بکشند! رازی که در چند صدایی نهفته است، در انحصار نیست