مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-12سياسي

به هر تعداد که میسر است میدان حضور در انتخابات داده شود


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور گسترده داوطلبان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم خواستار آن شد تا به هر تعداد که میسر است میدان حضور در انتخابات داده شود.

- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور گسترده داوطلبان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم خواستار آن شد تا به هر تعداد که میسر است میدان حضور در انتخابات داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: درگذشت حاج سید اصغر رخ صفت که یار دیرین امام و رهبری، اسطوره ای در انقلاب اسلامی، مجاهد خستگی ناپذیر و اهل خیر و خدمات و ارادت به قرآن کریم و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود، موجب تاسف عمیق است.

بادامچیان با تسلیت فقدان مرحوم رخ صفت تصریح کرد: وی از بنیانگذاران حزب مؤتلفه اسلامی بود که همه عمر پربرکت خویش را در جهاد و خیر و خدمت، با ساده زیستی و تقوا گذراند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به حضور گسترده داوطلبان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم خواستار آن شد تا به هر تعداد که میسر است میدان حضور در انتخابات داده شود.

بادامچیان همچنین از فعالان سیاسی که برای انتخابات آینده فعالند خواست به جای نفی یکدیگر و تخریب، در جهت مثبت، ارائه تفکر و برنامه های خودشان در مجلس دوازدهم و در گام دوم انقلاب اسلامی فعال باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هر تعداد که میسر است میدان حضور در انتخابات داده شود

به هر تعداد که میسر است میدان حضور در انتخابات داده شود