مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-28سياسي

امکان حضور شرکت های فناور کارخانه های نوآوری در جیتکس فراهم شد


امکان حضور شرکت های فناور و نوآور مستقر در کارخانه های نوآوری سراسر کشور برای اولین بار در نمایشگاه جیتکس 2023 فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه کارخانه های نوآوری ایران، با هدف حمایت از کارخانه های نوآوری، برای اولین بار امکان حضور شرکت های فناور و نوآور مستقر در کارخانه های نوآوری سراسر کشور، در نمایشگاه جیتکس 2023 دبی فراهم شده است.

دکتر صدری مهر، دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: امکان حضور شرکتهای برتر کارخانه های نوآوری جهت حضور در نمایشگاه فراهم شده است.

وی یادآور شد: ارزیابی شرکت های متقاضی معرفی شده از سوی هر کارخانه نوآوری، توسط کارگروه متنخب از روسای کارخانه ها با نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می شود.

دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور افزود: شرکت های برگزیده، ضمن بهره مندی از حمایت مالی 75 درصدی، می توانند در پایون کارخانه های نوآوری ، غرفه اختصاصی داشته و آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را ارائه دهند و از این فرصت بی نظیر جهت توسعه بازار های بین المللی خود استفاده نمایند.

نمایشگاه جیتکس 2023 در کشور امارات از 24 لغایت 28 مهر ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حضور شرکت های فناور کارخانه های نوآوری در جیتکس فراهم شد

امکان حضور شرکت های فناور کارخانه های نوآوری در جیتکس فراهم شد