مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:252023-08-31اقتصادي

بانک های خصوصی سپرده های مردم همدان را در تهران هزینه می کنند


نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه حق مردم همدان نیست که پول را در بانک بگذارند و در استانی دیگر هزینه شود، گفت: باید سهمیه همدان در ارائه تسهیلات افزایش یابد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه حق مردم همدان نیست که پول را در بانک بگذارند و در استانی دیگر هزینه شود، گفت: باید سهمیه همدان در ارائه تسهیلات افزایش یابد.

حمیدرضا حاجی بابایی، پنجشنبه 9 شهریور در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با وزیر اقتصاد، با اشاره به اینکه مردم همدان مردم نجیب، فرهنگی و ریشه دار هستند، اظهار کرد: حق مردم همدان نیست که پول را در بانک بگذارند و در استانی دیگر هزینه شود.

وی تصریح کرد: امروز باید به تولیدکنندگان کمک شود، از قیمت ارز تا سایر کمک ها باید صورت بگیرد تا تولید قابل رقابت شود و صادرات بیش از گذشته شکل بگیرد.

حاجی بابایی افزود: اقتصاد کشور هرچه مردمی تر شود و در اختیار مردم قرار بگیرد، جریان خونی در این بدن شکل خواهد گرفت که شاید باعث شود زحمت ما را برای کاهش تورم کمتر کند.

نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: چه بخواهیم چه نخواهیم، بودجه کشور به شکلی نوشته می شود که بانک ها کار بودجه ای انجام دهند تا کسری های بودجه را به دوش بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های خصوصی سپرده های مردم همدان را در تهران هزینه می کنند

بانک های خصوصی سپرده های مردم همدان را در تهران هزینه می کنند