مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-02اقتصادي

صنایع دستی فارس طی دو سال 3000 شغل ایجاد کرده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: طی دو سال گذشته بیش از 3000 شغل در حوزه صنایع دستی در استان ایجاد شدت و تعهد اشتغال در این حوزه بیش از 100 درصد محقق شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: طی دو سال گذشته بیش از 3000 شغل در حوزه صنایع دستی در استان ایجاد شدت و تعهد اشتغال در این حوزه بیش از 100 درصد محقق شده است.

سید مؤید محسن نژاد شنبه 11 شهریور به خبرنگاران گفت: یکی از مهم ترین راهکارهای بروز رسانی تولید در زمینه های کمی و کیفی آموزش است و در همین راستا 640 کلاس آموزش صنایع دستی برگزار شد و همچنین در 15 زندان استان فارس تعداد 550 نفر زندانی از آموزش صنایع دستی بهره مند شدند.

او همچنین حمایت از صنعتگران را در امر درآمدزایی بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: در این راستا در دولت سیزدهم در 42 نمایشگاه داخلی و چهار نمایشگاه خارجی شرکت داشته ایم.

محسن نژاد با اشاره به ثبت و رونمایی از دو برند صنایع دستی خاتم سروناز و خاتم خاتون شیراز، خاطرنشان کرد: صنایع دستی یکی از مهم ترین اقدامات و راهکارها برای بازاریابی، تبلیغات و فروش صنایع دستی است.

او عنوان کرد: صدور مجوزات سه گانه کارت شناسایی، کارت انفرادی وکارت کارگاهی به تعداد 7600 مورد از دیگر کارهای انجام شده در این حوزه بود و همچنین با احیای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی فارس طی دو سال 3000 شغل ایجاد کرده است

صنایع دستی فارس طی دو سال 3000 شغل ایجاد کرده است