مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-15سياسي

پروفسور «بلالی مود» نام آوری از خراسان جنوبی


پروفسور بلالی مود عشق به وطن و جایی که در آن ریشه دارد را به همه امکانات و رفاه در خارج از کشور ترجیح می دهد و به ایران بازمی گردد و به گفته خودش در این بازگشت احساس بر تفکر چربید و به همین خاطر پا به میدان معالجه بیماران و مصدومان شیمیایی هشت سال جنگ تحمیلی گذاشتم.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ خراسان جنوبی قطب پرورش نام آوران علمی بسیاری است که از جمله آن می توان به پروفسور محمد حسن گنجی پدر علم جغرافیا، کاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات، غلامحسین شکوهی پدر علم تعلیم و تربیت ایران و پروفسور مهدی بلالی مود پدر علم سم شناسی ایران اشاره کرد.

همین میدان داری خراسان جنوبی در زمینه پرورش نخبگان علمی در عرصه های مختلف سبب شده تا از این استان به عنوان مرکز پرورش نیروی انسانی یاد شود.

یکی از این مشاهیر و نام آوران هم پروفسور مهدی بلالی مود است که خراسان جنوبی همیشه به وی افتخار می کنند چرا که او معالج جانبازان بسیاری است که در اثر حمله شیمیایی نیروهای بعثی عراق به ایران صدمه دیدند و نیاز به معالج و درمان داشتند.

این پزشک معالج همه توانش را بعد از تحصیل صرف این شهیدان زنده انقلاب اسلامی کرد تا کوله بارش پر باشد از دعای این سرافرازان وطن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروفسور «بلالی مود» نام آوری از خراسان جنوبی

پروفسور «بلالی مود» نام آوری از خراسان جنوبی