مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:402023-08-25حوادث

تونل های 1و 2 راه کربلا و زیرگذر ارغوان در ایلام زیربار ترافیک رفت


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از زیر بار ترافیک قرار گرفتن تونل های اول و دوم راه کربلا در باند دوم بزرگراه ایلام - مهران و زیرگذر ارغوان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از زیر بار ترافیک قرار گرفتن تونل های اول و دوم راه کربلا در باند دوم بزرگراه ایلام - مهران و زیرگذر ارغوان خبر داد.

فرشاد دوستی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی اداره کل راه و شهرسازی استان، پیمانکاران و مشاورین، خوشبختانه تونل دوم راه کربلا به طول 720 متر( 732 متر با پورتال ورودی و خروجی) به صورت کامل با رعایت تمامی استاندارها از جمله لاینینگ و روشنایی و علائم کامل، تکمیل و زیر بار ترافیک قرار گرفت و تونل اول (کیلومتر 5 محور ایلام - مهران) به طول 840 متر نیز که بیش از 400 متر آن لاینینگ شده نیز با زیرسازی و روشنایی موقت به جهت هدایت ترافیک ایام اربعین هم به صورت اضطراری زیر بار ترافیک رفت.

وی خاطر نشان کرد: پروژه راهسازی قطعه رانشی محور حد فاصل تقاطع روستای ماربره نیز با اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت به صورت موقت و اضطراری جهت تسهیل ترافیک اربعین زیر بار ترافیک قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام پیش بینی کرد، با توجه به زیربار ترافیک رفتن تونل های اول و دوم راه کربلا و قطعه رانشی، ایام اربعین امسال شاهد به وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل های 1و 2 راه کربلا و زیرگذر ارغوان در ایلام زیربار ترافیک رفت

تونل های 1و 2 راه کربلا و زیرگذر ارغوان در ایلام زیربار ترافیک رفت