مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-01اجتماعي

مراجعه 12 هزار زائر به هلال احمر گلستان در عمود 1120+فیلم


مسئول درمانگاه شهید صلح جمعیت هلال احمر گلستان مستقر در عمود 1120 کربلا، گفت: درمانگاه شهید صلح هلال احمر گلستان مستقر در عمود 1120 مسیر نجف به کربلا از پنجم شهریور تا امروز به 12 هزار نفر از زائرین خدمات بهداشتی، - حمید استیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و به منظور خدمت رسانی داوطلبانه به زائران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مسارم بزرگ پیاده روی اربعین، تیم مجهز از داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان به عراق اعزام شد.

مسئول درمانگاه شهید صلح جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این راستا 64 نفر اعم از پزشک، پیراپزشکی، عوامل پشتیانی و اجرایی از استان گلستان در حال خدمت رسانی به زائران در عمود1120 هستند.

وی ادامه داد: با توجه به محل قرارگیری این درمانگاه در محل 15 کیلومتری کربلا، در محلی مهم قرار دارد و هرچه به روز اربعین نزدیکتر می شویم بر تعداد مراجعه کنندگان افزوده خواهد شد.

استیری با اشاره به اینکه داوطلبان فعال در این درمانگاه تا کنون به 12 زائر خدمات ارائه کرده اند، بیان کرد: روزانه به 2 هزار زائر خدمت رسانی می شود.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 12 هزار زائر به هلال احمر گلستان در عمود 1120+فیلم

مراجعه 12 هزار زائر به هلال احمر گلستان در عمود 1120+فیلم