مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-28حوادث

عامل 6 درصد از تصادفات به دلیل تغییر ناگهانی مسیر است


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جایگاه سوم علل تصادفات به تغییر مسیر ناگهانی با عدد 6 درصد اختصاص پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وقتی نمودار علت های تامه تصادفات را نگاه می کنیم می بینیم که جایگاه سوم علل تصادفات به تغییر مسیر ناگهانی با عدد 6 درصد اختصاص پیدا می کند.

وی بیان داشت: این 6 درصد از درصدهای خیلی مهم و حائز اهیمت است و واقعیت این است که اگر هر راننده ای بدون رعایت نکات ایمنی قصد تغییر مسیر دارد و اگر به یکباره این کار را انجام دهد خروجی آن به یک تصادف فوتی منجر می شود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: یک بخشی از تغییر مسیرهای ناگهانی به بحث موتورسواران بازمی گردد و راکبین موتورسیکلت اصلاً در حین گردش های خود از راهنما استفاده نمی کنند و تردد آنها در معابر بزرگراهی با سرعت های بالا انجام می شود سرهنگ جوانبخت افزود: ویژگی موتور این است که شتاب بالایی دارد و قدرت حرکت بالایی را دارد و تغییر مسیرهای موتورسواران خیلی خطرناک تر از خودروها می باشد و به راحتی تعادل آنها بر هم می خورد و منجر به تصادفات فوتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل 6 درصد از تصادفات به دلیل تغییر ناگهانی مسیر است

عامل 6 درصد از تصادفات به دلیل تغییر ناگهانی مسیر است