مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-03سياسي

آماده سازی شهرداری دزفول برای برپایی پیاده روی «حرم تا حرم»


رییس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای شهر دزفول از آماده سازی شهرداری دزفول برای برپایی پیاده روی بزرگ «حرم تا حرم» در این شهرستان خبر داد.

- اهواز- رییس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای شهر دزفول از آماده سازی شهرداری دزفول برای برپایی پیاده روی بزرگ حرم تا حرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی پوررضایی بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست هماهنگی عزاداری و پیاده روی بزرگ حرم تا حرم اربعین حسینی در دزفول همدلی، ایثار و از خودگذشتگی زائران و موکب داران در ایام اربعین را بی نظیر عنوان کرد و افزود: از سال 80 نیز ستاد اربعین دزفول اقدام به راه اندازی قافله عزاداری از حرم مطهر سبزقبا تا حرم محمد بن جعفر طیار کرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای شهر دزفول با اشاره به مشکلات عدیده برگزاری این مراسم در سال های آغازین اظهار کرد: با پیگیری های مستمر در دو دهه اخیر شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر آیین پیاده روی حرم تا حرم شهرستان دزفول هستیم.

پوررضایی در ادامه پاکسازی جاده بن جعفر، هرس درختان، علف زنی مسیر، لایروبی، جاروکشی و شست وشوی کامل مسیر، جمع آوری سد معبرها و لکه گیری معابر مسیر، نصب بنر مشخص کردن و نظافت سرویس بهداشتی های مسیر را از جمله اقدامات انجام شده توسط مناطق سه گانه شهرداری عنوان و افزود: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی شهرداری دزفول برای برپایی پیاده روی «حرم تا حرم»

آماده سازی شهرداری دزفول برای برپایی پیاده روی «حرم تا حرم»