مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-09سياسي

توضیحات روابط عمومی هلال احمر درباره برداشت نادرست از سخنان رییس این جمعیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی درج خبری به نقل از رییس جمعیت هلال احمر با این عنوان که به برکت امام حسین (ع)، فوتی ها در سفر اربعین کمتر از سفر حج است ، - اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر، در پی درج خبری به نقل از رییس این جمعیت با این عنوان که به برکت امام حسین(ع)، فوتی ها در سفر اربعین کمتر از سفر حج است ، به بیان توضیحاتی در باره این خبر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی درج خبری به نقل از رییس جمعیت هلال احمر با این عنوان که به برکت امام حسین (ع)، فوتی ها در سفر اربعین کمتر از سفر حج است ، نکات زیر را به اطلاع مردم عزیز می رساند:1.

اظهارات رییس جمعیت هلال احمر در این خبر، تقطیع شده و وی در ابتدای سخنان خود، مدیریت عملیات عظیم اربعین حسینی را علیرغم فراهم نبودن زیرساخت های مناسب، از عنایت خداوند متعال، رحمت الهی و برکت امام حسین (ع) دانسته است.

همچنین سخنان وی به حدیثی از امام صادق علیه السلام اشاره دارد که خداوند متعال در روز عرفه اول به زائران امام حسین نظر می کند و امام حسین باب رحمت الهی است 2.

اظهارات دکتر کولیوند در نشست با نمایندگان مجلس، ناظر بر مقایسه شرایط و زیرساخت های صرفاً درمانی، پزشکی و میزان مرگ و میر ناشی از حوادث بوده است و الزاماً ربطی به مقایسه مناسک و مراسم عبادی چه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات روابط عمومی هلال احمر درباره برداشت نادرست از سخنان رییس این جمعیت

توضیحات روابط عمومی هلال احمر درباره برداشت نادرست از سخنان رییس این جمعیت