مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:412023-09-04اقتصادي

حوادث بخش فاضلاب در بهارستان اصفهان کاهش یافت


حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با به کارگیری سیستم تله متری در تأسیسات فاضلاب، با رصد لحظه به لحظه میزان دبی ورودی فاضلاب و خروجی پساب از تصفیه خانه، حوادث بخش فاضلاب به طور چشمگیری کاهش یافته است.

وی در خصوص مزیت های استفاده از سیستم تله متری در تاسیسات فاضلاب بیان کرد: با اجرای این سیستم و رصد لحظه به لحظه میزان ورودی فاضلاب به تصفیه خانه، در هنگام بارندگی تدابیر لازم برای مدیریت تصفیه خانه در دستور کار قرار می گیرد.

اکبریان افزود: به دنبال استفاده از این سیستم، حوادث فاضلاب بهارستان به حدود 4 مورد در ماه کاهش پیدا کرده است و عمده این حوادث نیز به دلیل کاشت درخت اکالیپتوس در بهارستان است که برای زیباسازی شهر کاشته شده است و ریشه های آن رشد سریعی دارد که  به تاسیسات فاضلاب آسیب جدی وارد می کند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به واگذاری 20 هزار انشعاب فاضلاب به متقاضیان در بهارستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تاسیسات فاضلاب در بهارستان شامل 200 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، 10 کیلومتر خطوط اصلی انتقال، یک فقره تصفیه خانه و 6 هزار و800 منهول است.

پایان پیام/63101/ع/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث بخش فاضلاب در بهارستان اصفهان کاهش یافت

حوادث بخش فاضلاب در بهارستان اصفهان کاهش یافت