مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-27اجتماعي

پیش بینی ورود 50 هزار زائر افغانستانی اربعین به کشور


مدیر اجرایی ستاد اربعین تایباد گفت: پیش بینی می شود امسال 50 هزار زائر افغانستانی جهت شرکت در همایش اربعین از مرز دوغارون وارد کشور شوند.

- علی فخاری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن اربعین امام حسین(ع) و عزاداری های پایانی ماه صفر، پیش بینی می شود امسال 50 هزار زائر افغانستانی از طریق گذرگاه مرزی دوغارون وارد ایران و سپس عازم عتبات عالیات کشور عراق شوند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین تایباد افزود: در حال حاضر گذرگاه زمینی دوغارون آماده پذیرایی از زائران اربعین می باشد و تمهیدات لازم جهت پذیرایی، حمل و نقل و اسکان این زوار اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: زائران و اتباع افغانستانی در ابتدای ورود در حسینیه شهید سلیمانی، واقع در نمایندگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در دوغارون، مورد استقبال و پذیرایی صبحانه، ناهار و میان وعده قرار می گیرند و در صورت نیاز، زمینه اسکان شبانه نیز فراهم است.

فخاری بیان کرد: روزانه 50 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی دوغارون مستقر می شود و زائران را تا مرزهای غربی کشور منتقل می کند و همچنین درخصوص ورود اتوبوس های افغانستان نیز رایزنی شده است.

مدیر اجرایی ستاد اربعین تایباد تصریح کرد: در حسینیه شهید سلیمانی، تعداد هشت غرفه خدماتی مستقر شده است که خدماتی نظیر پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ورود 50 هزار زائر افغانستانی اربعین به کشور

پیش بینی ورود 50 هزار زائر افغانستانی اربعین به کشور