مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-30بين الملل

مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا در امور انرژی وارد بیروت شد


منابع لبنانی از سفر مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا در امور انرژی به بیروت، جهت گفتگو با مقامات این کشور درباره موضوعات مختلف از جمله توافق ترسیم مرزهای دریایی، - خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، آموس هوکشتاین مشاور ارشد جو بایدن رییس جمهور آمریکا در امور انرژی امروز چهارشنبه وارد بیروت شد.

وی در نظر دارد در این سفر که دو روزه خواهد بود درباره مسائل مختلفی از جمله توافق ترسیم مرزهای دریایی و تنش های مرزی میان لبنان و رژیم صهیونیستی با مقامات ارشد لبنانی دیدار و گفتگو کند.

سفارت آمریکا در بیروت در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا در امور انرژی طی روزهای 30 و 31 آگوست در نظر دارد تحولات مرتبط با توافق مرزهای دریایی را مورد بررسی قرار دهد.

در این بیانیه اعلام شده است که هوکشتاین علاوه بر این با مقامات لبنانی درباره مسائل مشترک و موضوعات منطقه ای دارای اهتمام مشترک گفتگو خواهد کرد.

وبگاه آمریکایی آکسیوس نیز در گزارشی در این باره نوشت: مقامات آمریکایی به طور جدی در تلاش هستند که تنش های رو به افزایش میان اسراییل و حزب الله لبنان را کاهش دهند.

براین اساس، دولت جو بایدن در تلاش است که از هر گونه درگیری میان دو طرف جلوگیری کند و ماموریت اصلی هوکشتاین در این سفر به بیروت نیز همین مسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا در امور انرژی وارد بیروت شد

مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا در امور انرژی وارد بیروت شد