مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-14سياسي

واکنش سرلشکر سلامی به تهدید های رییس موساد:


صهیونیست ها درگیر مشکلات عدیده ای هستند چشم انداز هایی از زوال آن ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه گویی های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان فضای مجازی گفت: درست است که شما در فضای مجازی عمل می کنید، اما تاثیرات بسیار حقیقی در جوامع بر جای می گذارید.

وی افزود: آنچه امروز در مقابل شماست تصویری از همه قدرت های پیشرفته مدرن شیطانی عالم است که اراده کرده اند صداهای دلنشین و هدایت بخش وحی را در میان غوغاسالاری های شیطانی خود محو کنند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که ارزش های شیطانی خود را بر ارزش های الهی غلبه دهند، خاطرنشان کرد:آنها جنود ابلیس هستند و شما جندالله ؛آنها حزب شیطان هستند و شما حزب الله ؛و خداوند فرموده است: الا ان حزب الله هم الغالبون.

فرمانده کل سپاه با اشاره به مختصات جنگ امروز دشمنان انقلاب و نظام اسلامی علیه ملت ایران بیان داشت : امروز جنگ تغییر میدان و تغییر ماهیت داده است و ما در طول 45 سال گذشته تقریباً همه راهبردها و سیاست های ویرانگر و خطرناک دشمن را شکست داده ایم که اگر اینطور نبود، امروز ایران عزیز ما اینقدر زنده و بالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سرلشکر سلامی به تهدید های رییس موساد:

واکنش سرلشکر سلامی به تهدید های رییس موساد: