مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-04اقتصادي

افتتاح 375 واحد مسکن در تویسرکان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سهیل مومیوند ظهر امروز در نشست با اهالی رسانه، امسال را سالی پربار از لحاظ انجام کارهای اجرایی به نسبت چند سال گذشته برای این شهرستان دانست و اظهار کرد: بدون هیچ نگاه سیاسی یکی از دلایل این اتفاق وسعت اعتبارات و تخصیص نقدی آن در دولت سیزدهم است که سبب شد تحرک خوبی در کارهای بنیاد مسکن رخ داد.

وی در خصوص سه حوزه نهضت ملی مسکن، عمران روستایی و مسکن روستایی نهضت ملی مسکن روستایی افزود: پروژه مسکن شهری سرکان با پیشرفت فیزیکی 33 درصد که سال های زیادی به دلایل مختلف رها شده بود در قالب 52 واحد در طرح نهضت ملی مسکن در مدت زمان کمتر از 70 روز تکمیل و به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در حال حاضر شرکت های خدمات رسان در حال نصب انشعابات برق و آب هستند و علمک های گازرسانی نیز نصب و بازرسی ها در حال انجام است گفت: پیمانکار پروژه توسط آب و فاضلاب مشخص و به زودی کار اجرا می شود، ضمن اینکه مسائل بانکی پروژه نیز در حال پیگیری است و بعد از قرعه کشی بهره برداری می شود.

مومیوند با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن از نهادهایی است که بیشترین نظارت ها روی اقدامات آن انجام می شود گفت: پروژه 22 واحدی نهضت ملی مسکن شهرک قائم جنب سالن شهید بهرامی در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 375 واحد مسکن در تویسرکان

افتتاح 375 واحد مسکن در تویسرکان