مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-26اجتماعي

20 درصد مدارس استان کرمان تخریبی هستند


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه 20 درصد مدارس استان کرمان تخریبی هستند ،گفت:با کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان  کرمان در گفتگو با دانشجو، با اشاره به اینکه 20 درصد مدارس استان کرمان تخریبی هستند ،گفت: علیرغم همه اقدامات و تلاشهای صورت گرفته با کمبود فضای آموزشی در استان کرمان و علی الخصوص شهر کرمان مواجه هستیم.

وی مهاجرت، حاشیه نشینی و حضور اتباع خارجی خصوصا اتباع افغانستانی را از دلایل ایجاد کمبود سرانه فضای آموزشی در کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور ذکر کرد و افزود: سرانه فضای آموزشی در شهر کرمان از سرانه کل استان و کشور نیز پایین تر است و باید در جهت رفع آن با افزایش میزان بودجه های دولتی و نیز کمک خیرین اقدام کرد.

رضایی با بیان اینکه برای جبران کمبود فضای آموزشی در سفر قبل رییس جمهور به کرمان مصوب شد تا 600 میلیارد تومان طی 3 سال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مدارس خیرین تخصیص یابد، گفت : تا اول مهر ماه قرار است 90 مدرسه جدید در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گیرد، که 12 مدرسه جدید نیز در شهر کرمان افتتاح می شود.

 لزوم نوسازی مدارس قدیمی  او گفت: کار نوسازی مدارس تخریبی به توجه به اتمام عمر مفید ساختمان مدارس قدیمی، یک فرآیند پیوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد مدارس استان کرمان تخریبی هستند

20 درصد مدارس استان کرمان تخریبی هستند