مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:502023-08-28اجتماعي

شرایط سرویس مدارس چیست؟


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی با وسیله نقلیه مربوط، داشتن سوء پیشینه مؤثر کیفری و وجود یک نفر به عنوان همیار در سرویس مدارس ابتدایی را از مهم ترین شروط رانندگان سرویس مدارس دانست.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی با وسیله نقلیه مربوط، داشتن سوء پیشینه مؤثر کیفری و وجود یک نفر به عنوان همیار در سرویس مدارس ابتدایی را از مهم ترین شروط رانندگان سرویس مدارس دانست.

سید علیرضا موسوی نژاد، امروز دوشنبه 6 شهریور به رسانه های گروهی گفت: ساماندهی مطلوب سرویس های حمل و نقل دانش آموزی با هدف بهره مندی حداکثری دانش آموزان متقاضی، صورت گرفته و گامی در جهت کاهش دغده های آموزشی و تربیتی دانش آموزان و اولیا به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، بر برنامه ریزی دقیق و سنجیده برای ساماندهی سرویس های مدارس خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید، تأکید کرد و ادامه داد: برای دستیابی به بهترین نتیجه در ساماندهی سرویس مدارس، ضرورت دارد تمامی دستگاه ها و نهادهای مرتبط با مدیران مدارس تعامل سازنده داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی، آسیب هاو رفع نواقص، برنامه ریزی لازم درامرنظارت دقیق بر نحوه عملکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سرویس مدارس چیست؟

شرایط سرویس مدارس چیست؟