مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-10اقتصادي

پرداخت حدود 540 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق در کلانشهر اهواز


از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی در مصرف برق که از اول خرداد ماه سالجاری تا نیمه شهریورماه 1402 نزدیک به 540 میلیارد ریال پاداش به مشترکین کم مصرف پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی اظهار کرد: از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی که از اول خرداد ماه امسال شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد، شهروندان اهواز با رعایت الگوی مصرف و کمک به پایداری شبکه و نیز با کاهش مصرف خود نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 540 میلیارد ریال پاداش در صورتحساب خود دریافت کرده اند.

وی افزود: پیش از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد و شیوه نامه های اجرای این طرح در دستورکار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تبلیغات گسترده ای از طریق صدا و سیمای مرکز خوزستان، رسانه های محلی، شبکه های اجتماعی و تبلیغات محیطی و همچنین سامانه های اطلاع رسانی پیامکی و بهره گیری از تابلوهای تبلیغاتی شهرداری اهواز، همکاری تبلیغی توسط روابط عمومی کلیه دستگاه اجرایی در راستای تشویق شهروندان به همراهی و همکاری در اجرای این طرح ملی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حدود 540 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق در کلانشهر اهواز

پرداخت حدود 540 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق در کلانشهر اهواز