مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-13سياسي

توطئه دشمنان را فراتر از مرزها رصد و شناسایی می کنیم


ما دشمنان را فراتر از مرزها کشف، رصد و شناسایی می کنیم و هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی با پاسخ کوبنده غیورمندان پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده پدافند هوایی شرق شب گذشته در دیدار با دادستان جدید نظامی خراسان جنوبی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش با خودباوری و تکیه بر دانش و توان بومی به مرحله ای از بالندگی و صلابت رسیده است که در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد.

فرمانده پدافند هوایی شرق با بیان به اینکه پدافند هوایی در ماموریت های مختلف، امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است افزود: امروز نیروی پدافند هوایی با اقتدار و خودباوری جوانان متعهد و با اخلاص خود و با تلاش شبانه روزی این عزیزان موجبات سرافرازی کشورمان را در عرصه های بین المللی فراهم آورده است.

سرتیپ پرویز در ادامه به درپیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره و افزود: دشمن با شناختی که در هشت سال دفاع مقدس از ما به دست آورده، دیگر تهدید زمینی علیه ایران اسلامی را در سر نخواهد داشت.

وی افزود: لذا امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با اقتدار از حریم هوایی کشور حفاظت و از هیچ تهدیدی نمی هراسد.

امیر سرتیپ دوم پرویز با بیان اینکه حفظ آمادگی رزمی و تقویت توان دفاعی این نیرو همواره با صیانت از آسمان کشورمان بدون وقفه و در طول شبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه دشمنان را فراتر از مرزها رصد و شناسایی می کنیم

توطئه دشمنان را فراتر از مرزها رصد و شناسایی می کنیم