مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:052023-08-27پزشكي

خدمت رسانی 24 ساعته درمانگاه ها و پایگاه های بهداشتی در مرز خسروی


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در ایام اربعین حسینی، از خدمت رسانی 24 ساعته درمانگاه ها و پایگاه های بهداشتی در مرز خسروی خبر داد.

- قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امکانات بهداشت و درمان در بخش فوریت های پزشکی، درمانگاه ها، تجهیزات پزشکی، اقلام دارویی، بیمارستان های صحرایی که با همکاری سایر دستگاه ها برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به زائران در کرمانشاه ایجاد شده نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی افزود: مرکز بهداشتی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی ثارالله که با همت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خیرین سلامت احداث گردید در ایام اربعین به بهره برداری خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در زمینه دارویی اقدامات بسیار خوبی در استان کرمانشاه برای پوشش مراسم اربعین صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش فوریت های پزشکی نیز استقرار آمبولانس ها، اتوبوس آمبولانس ها، موتورلانس ها و بالگردها به خوبی صورت گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: درمانگاه ها و پایگاه های بهداشتی درمانی مستقر در مرز خسروی به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زوار محترم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 24 ساعته درمانگاه ها و پایگاه های بهداشتی در مرز خسروی

خدمت رسانی 24 ساعته درمانگاه ها و پایگاه های بهداشتی در مرز خسروی