مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-31ورزشي

چگونه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را وارد حاشیه کردند+فیلم


هر چند واقفیم که کشت برنج در زمین دولتی تخلف محسوب می شود اما با شنیدن حرف های یک مادر با فرزند معلول و همچنین با تحقیق در مورد فضای کنونی و آسیب های اجتماعی که تا قبل از آن در این نقطه از شهر مشهود بوده پی خواهیم برد که استان در این یک مورد نیز وارد حاشیه ای بزرگ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد از آن دسته استان های کشور به شمار می رود که حاشیه ها جای کار را در این استان گرفته و هر چه نظام جمهوری اسلامی برای این استان هزینه می کند برخی ها با حاشیه سازی این هزینه ها و کارهای بزرگ را به گوشه رینگ می برند.

برای مثال در حالی که می توان و می شود ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد را در زمینه های مختلف مورد نقد قرار داده و یا اینکه برای توسعه و تعالی ورزش این دستگاه مهم را حمایت کرد اما چند وقتی هست که یک موضوع کوچک و حاشیه ای باعث شده تا ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به جای پرداختن به مسائل کلان از جمله رفع مشکل ورزشگاه 15 هزار نفری و یا تکمیل هتل بزرگ ورزش در داستان های کوچک حاشیه ای شود.

اما موضوع از چه قرار است؛ تعدادی سالن ورزشی در گوشه ای از شهر یاسوج و در نزدیکی روستای علی آباد قرار داشته و یک زمین خالی نیز در کنار این فضای ورزشی است مشاهدات خبرنگار فارس نشان می دهد که معتادان متجاهر در این نقطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را وارد حاشیه کردند+فیلم

چگونه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را وارد حاشیه کردند+فیلم