مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-01بين الملل

هشدار امنیتی درباره افزایش خطر ربایش صهیونیست ها


منابع عبری از هشدارهای امنیتی جدید در خصوص افزایش احتمال ربایش صهیونیست ها در سراسر جهان به ویژه در برخی کشورهای منطقه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد اسراییلی ها در خارج و داخل مرزها در معرض خطر ربایش از سوی حماس و جهاد اسلامی قرار دارند.

شبکه صهیونیستی کان به نقل از شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مسئولان جنبش های حماس و جهاد اسلامی اخیرا به شدت در پی اجرای عملیات ربایش اسراییلی ها در داخل و خارج از مرزها هستند تا برگ های برنده خود را در هرگونه مذاکره ای افزایش دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بعید نیست سازمان های فلسطینی برای ترویج عملیات ربایش اسراییلی ها و یا یهودیان در خارج از مرزها تلاش های خود را افزایش دهند.

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادامه داد حماس و جهاد اسلامی با توجه به اینکه مذاکرات تبادل اسرا به بن بست رسیده به این گزینه متوسل خواهند شد.

چندی پیش اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: حماس در اجرای عملیات ربایش جدید تردید ندارد، ما 4 اسیر در اختیار داریم و اگر این برای متقاعد کردن تل آویو جهت دستیابی به یک توافق کافی نباشد با استفاده از نیروهای خود در هر مکان ممکن افراد بیشتری را خواهیم ربود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امنیتی درباره افزایش خطر ربایش صهیونیست ها

هشدار امنیتی درباره افزایش خطر ربایش صهیونیست ها