مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-24سياسي

امروز مجموعه انتظامی کشور سپر آرامش مردم است


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز سازمان انتظامی کشور مفتخر است که بگوید سپر دفاعی امنیت و آرامش در مقابل همه ناهنجاری ها و معاندین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح امروز سردار قاسم رضایی در یادواره پدران آسمانی فرماندهی انتظامی استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای امنیت، بیان کرد: مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران مولود و حافظ دستاورد انقلاب و پاسدار ارزش های احکام اسلامی در این کشور است.

وی افزود: اگر بخواهیم جایگاه و عملکرد مجموعه انتظامی را بررسی کنیم بایستی به آرمان انقلاب اسلامی نیز نگاهی داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: این سازمان حافظ آرمان انقلاب اسلامی است و در تمام صحنه ها و جغرافیای ایران اسلامی؛ زیر بارش شدید برف و باران و گرما و سرما به صورت شبانه روز حضور دارد و وظیفه خود را دنبال می کند و در این راه، شجره طیبه انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری می کند.

این مقام ارشد فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: امروز سازمان انتظامی کشور مفتخر است که اعلام کند انقلاب اسلامی در این مجموعه زنده است و شعار تک تک مامورین انتظامی، من یک انقلابی هستم است؛ این شعار یعنی همیشه در صحنه و معرکه هستیم؛ یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مجموعه انتظامی کشور سپر آرامش مردم است

امروز مجموعه انتظامی کشور سپر آرامش مردم است