مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-23حوادث

بازداشت گردنبند قاپ زورگیر پایتخت


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری گردنبند قاپ تکرو در تهران حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم چند رشته گردنبند و دستبند طلای سرقتی کشف و متهم به 50 فقره سرقت اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد گودرزی گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری 103 گاندی پیرو وقوع چندین فقره گردن قاپی در محدوده این یگان در حال گشت زنی در خیابان ولیعصر تهران بودند که با شنیدن داد و فریاد شهروندان متوجه گردنبند قاپی توسط موتورسواری شدند.

وی با بیان اینکه مأموران بلافاصله به محل حادثه حاضر شدند افزود: متهم با روییت خودرو پلیس با سرعت از محل متواری شده که با اعلام مشخصات متهم به سایر واحدهای گشتی و اجرای طرح مهار موتورسیکلت در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت متوقف و موتورسوار زمین گیر و در بررسی اولیه از متهم چند رشته گردنبند و دستبند طلا کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری، به 50 فقره سرقت از شهروندان به روش گردن بند قاپی و زورگیری با تهدید سلاح سرد در تهران اعتراف کرد که شناسایی مال باختگان انجام و به کلانتری گاندی دعوت شدند.

این مقام ارشد پلیسی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مالخر اموال مسروقه خاطر نشان کرد: متهم برای اخذ دستور قضاییه روانه دادسرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت گردنبند قاپ زورگیر پایتخت

بازداشت گردنبند قاپ زورگیر پایتخت