مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-15سياسي

اختیارات ادارات دولتی بادرود افزایش پیدا کند


نمایندگی ها دوایر دولتی مستقر در بخش بادرود اختیارات زیادی ندارند، بنابراین از مسؤولان درخواست داریم که اختیارات بیشتری به مسؤولان و نمایندگی ها برای کارهای اداری داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بادرود با تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: در این ایام دنیا شاهد حرکت پرشور مردم در پیاده روی عظیم اربعین امام حسین (ع) بود، طبق آمار رسمی بیش از 22 میلیون زائر در این حرکت بزرگ حضور داشتند که 4 میلیون آن از کشور ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در حقیقت قدرت و اقتدار و عظمت اسلام و مسلمین را به دنیا نشان داد، افزود: این حرکت نمادین یک اعلام و موضع سیاسی اجتماعی از طرف شیعیان جهان بود، هر چند که غربیان آن را سانسور و منتشر نکردند چرا که بیانگر ترس و وحشت و هراس دشمنان از این راهپیمایی عظیم میلیونی مسلمانان است.

قاسمی بیان کرد: در آستانه حلول ماه ربیع الاول قرار داریم ماهی که در آن حوادث تاریخی مهمی اتفاق افتاده است، حادثه مهم و تاریخی لیله المبیت، هجرت تاریخی پیامبر اسلام از مکه به مدینه، ولادت باسعادت پیامبر اعظم (ع) و امام جعفر صادق (ع) و ازدواج پیامبر عظیم الشأن اسلام با حضرت خدیجه (س) و آغاز امامت حضرت بقیه الله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات ادارات دولتی بادرود افزایش پیدا کند

اختیارات ادارات دولتی بادرود افزایش پیدا کند