مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:312023-09-10اقتصادي

فعالیت 168 تعاونی و تشکل روستایی در استان زنجان


مدیر تعاون روستایی استان زنجان از فعالیت 168 تعاونی و تشکل روستایی با 88 هزار عضو در استان زنجان خبر داد و گفت: مسوولیت اصلی این سازمان حمایت، هدایت و نظارت بر تشکل ها و تعاون هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عبدالله جعفری، مدیر تعاون روستایی استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک هفته تعاون با بیان اینکه بخش تعاون در کشور توسط دو مجموعه دولتی راهبری می شود، اظهارداشت: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که ذیل وزارت جهادکشاورزی فعالیت می کند ساماندهی بخش تعاون را برعهده دارند.

مدیر تعاون روستایی استان زنجان با بیان اینکه تشکل ها و تعاونی های که در زیر مجموعه این سازمان فعالیت می کنند عموما فراگیر هستند، تصریح کرد: اعضای این تشکل ها و تعاونی ها روستاییان و کشاورزان هستند.

وی با بیان اینکه 6 نوع تشکل و تعاونی در زیر مجموعه سازمان تعاون روستایی فعالیت می کنند، گفت: اتحادیه های استانی و شهرستانی، شرکت های تعاونی روستایی، شرکت های تعاونی کشاورزی، تعاون تولید روستایی، تعاون زنان روستایی و صنوف و تشکل های مردم نهاد است که در زیر مجموعه این سازمان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 168 تعاونی و تشکل روستایی در استان زنجان

فعالیت 168 تعاونی و تشکل روستایی در استان زنجان