مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:112023-09-15سياسي

دشمن به دنبال گسترش ارزش های غربی در ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام  جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته هرمز بااشاره به برپایی مواکب در کربلا معلی و برگزاری جاماندگان اربعین و مراسم روز اربعین جزیره هرمز  گفت از همه دست اندرکاران برگزاری پیاده روی جامانگان اربعین حسینی و مراسم روز اربعین در جزیره هرمز وموکب ها که در کربلای معلی در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام بودند تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه هرمز گفت: یکی از کارهای بزرگ امام رضا علیه السلام در دوران امامتش حراست از فرهنگ ناب عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام است که با بیان روایات فرهنگ عزاداری سیدالشهدا را حفظ کرد.

حجت السلام رستاخیز بیان کرد: آمریکا به عنوان دشمن درجه یک جمهوری اسلامی ایران به دنبال بحران سازی در ایران است به فرموده مقام معظم رهبری دشمن فکر می کند تفاوت ها اختلاف های قومی و مذهبی مسئله جنسیت و زن جز نقاط بحران ساز در ایران است که می خواهند با تحریک آنها به کشور ما ضربه وارد کنند شتر درخواب بیند پنبه دانه.

وی گفت:  اصلی ترین ابزار جنگ ادراکی و شناختی فضاسازی کاذب است که امروز دشمن به وسیله فضاسازی کاذب می خواهد ارزش های غرب را در کشور ما ترویج دهد مثلاً شراب خواری در غرب ارزش است برهنگی در غرب ارزش است و این موارد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال گسترش ارزش های غربی در ایران است

دشمن به دنبال گسترش ارزش های غربی در ایران است