مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-18بين الملل

افشای سندی از ارتباط آمریکا و اتفاقات اردوگاه عین الحلوه در لبنان


روزنامه الاخبار لبنان با انتشار سندی فاش کرد که درگیری های داخل اردوگاه «عین الحلوه» در لبنان بر اساس طرح آمریکا و با هدف برچیدن اردوگاه های آوارگان فلسطینی در کشورهای مجاور سرزمین های اشغالی به راه افتاده است.

- روزنامه الاخبار لبنان با انتشار سندی فاش کرد که درگیری های داخل اردوگاه عین الحلوه در لبنان بر اساس طرح آمریکا و با هدف برچیدن اردوگاه های آوارگان فلسطینی در کشورهای مجاور سرزمین های اشغالی به راه افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار بخشی از این سند را منتشر کرده است که شامل مکاتبات یک سفارتخانه عربی در بیروت با حکومت کشورش درباره تحولات اردوگاه عین الحلوه است و نشان می دهد که اتفاقات این اردوگاه در چارچوب یک طرح و پروژه آمریکایی رقم خورده است.

در این سند آمده است: مدتی است که آمریکا مقدمات اولیه را برای برچیدن اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان انجام داده است، چراکه این اردوگاه عنوان اصلی آوارگان فلسطینی دور از وطن است.

این روند توسط رهبران نظامی و افسران اعزامی واشنگتن به لبنان در سال های اخیر آغاز شد.

در بخشی از این سند فاش شده است: درگیری های مکرر در اردوگاه عین الحلوه بین جنبش فتح و گروه های دیگر بی ارتباط با تحرکات هیئت های نظامی آمریکایی در لبنان نیست که به صورت کاملاً مخفیانه به منطقه مشرف به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای سندی از ارتباط آمریکا و اتفاقات اردوگاه عین الحلوه در لبنان

افشای سندی از ارتباط آمریکا و اتفاقات اردوگاه عین الحلوه در لبنان