مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-30اقتصادي

قطعی برق روستاهای بهار همچنان ادامه دارد


در تابستان امسال که مسئولان توزیع برق عنوان کردند در هیچ یک از مراکز جمعیتی قطعی برنامه ریزی شده برق نخواهیم داشت، شاهد قطعی مکرر برق در نقاط مختلف استان همدان به ویژه روستاها بودیم.

- ایسنا/همدان در تابستان امسال که مسئولان توزیع برق عنوان کردند در هیچ یک از مراکز جمعیتی قطعی برنامه ریزی شده برق نخواهیم داشت، شاهد قطعی مکرر برق در نقاط مختلف استان همدان به ویژه روستاها بودیم.

با توجه به گرمای شدید هوا و افزایش مصرف برق در کشور در راستای مدیریت بار، برق صنایع و کشاورزی با محدودیت مواجه شده به طوری که در ساعاتی از روز برق کشاورزان قطع می شود که این موضوع منجر به قطعی برق مناطق روستایی نیز شده است.

روستاهای شهرستان بهار از جمله مراکزی است که به علت وجود بخش وسیعی از اراضی کشاورزی با این چالش مواجه شده و با قطع برق کشاورزی، برق روستاها نیز قطع می شود و با وجود خنک شدن هوا و کاهش مصرف برق در استان همچنان شاهد قطعی های چند ساعته برق در روستاها هستیم.

روستای حسام آباد یکی از روستاهای نسبتاً بزرگ شهرستان بهار است که اهالی آن تماس های مکرری با ایسنا در رابطه با قطعی برق داشتند بنابراین پیگیر موضوع شدیم.

یکی از اهالی روستای حسام آباد با بیان اینکه امروز بالای سه ساعت برق نداشتیم، گفت: در اوج گرما برق روستای حسام آباد قطع می شد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق روستاهای بهار همچنان ادامه دارد

قطعی برق روستاهای بهار همچنان ادامه دارد