مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-17ورزشي

تاریخ انقضای خارجی های فولاد تمام شده است/ کل فصل از دست رفت!


بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد معتقد است مسئولان باشگاه فولاد با انتخاب اشتباهی که درخصوص کادرفنی این تیم داشتند، نه تنها چهار بازی بلکه کل فصل بیست و سوم را از دست دادند.

- تاریخ انقضای خارجی های فولاد تمام شده است/ کل فصل از دست رفت! ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد معتقد است مسئولان باشگاه فولاد با انتخاب اشتباهی که درخصوص کادرفنی این تیم داشتند، نه تنها چهار بازی بلکه کل فصل بیست و سوم را از دست دادند.

افشین حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به نتایج و حواشی که از فصل قبل با حضور منصوریان برای فولاد ایجاد شد، به نظر من باشگاه نباید به این همکاری برای لیگ بیست و سوم ادامه می داد زیرا هر باشگاه سرمایه ای به نام هوادار دارد، هواداری که تمام هم و غم خود را می گذارد و در سرما و گرما حامی تیم است.

ضمن این که جمع کردن این همه هوادار برای تیم فولاد کار دیروز و امروز نیست و سال ها زحمت کشیده است و نباید وقتی هوادار مخالف سرمربیگری منصوریان بود باشگاه بر این همکاری تأکید می کرد.

نتایج فولاد مایه شرمساری فوتبال خوزستان است وی ادامه داد: به اعتقاد من باید به نظر هوادار احترام گذاشته می شد و فولاد نباید فصل را با منصوریان شروع می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ انقضای خارجی های فولاد تمام شده است/ کل فصل از دست رفت!

تاریخ انقضای خارجی های فولاد تمام شده است/ کل فصل از دست رفت!