مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-29سياسي

تحویل 150 واحد خوابگاه متأهلی همزمان با هفته دولت


معاون مالی، اداری و منابع وزیر علوم گفت: با حمایت مقام معظم رهبری مبلغ 100 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای تجهیز آزمایشگاه ها تخصیص یافته است و همزمان با هفته دولت 150 واحد خوابگاه متاهلی تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی خطیبی معاون مالی، اداری و منابع وزیر علوم امروز در نمایشگاه روایت خدمت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات عمرانی وزارت علوم در حوزه دانشجویی گفت: بر اساس سیاست های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، دانشگاه ها را متعهد کردیم خوابگاه های متاهلی را افزایش دهند.

کل خوابگاه های متاهلی تا قبل از سال 1402 در کل کشور 1200 واحد بود که هزار واحد از این تعداد قابل استفاده بود، در سال 1402 تعهد 300 واحد داشتیم که 150 واحد در اصفهان، اردبیل، سمنان و تبریز تحویل شد و 150 واحد هم تا دهه فجر تحویل می دهیم.

البته در تلاش هستیم تعداد بیشتری را بسازیم.

وی در مورد تامین مسکن استادان و کارکنان دانشگاه ها نیز اظهار داشت: برای تامین مسکن استادان و کارکنان دانشگاه ها با توجه به قانون جهش ملی مسکن قرار شد بیش از هزار هکتار از اراضی دانشگاه ها را در توافق با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن استادان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 150 واحد خوابگاه متأهلی همزمان با هفته دولت

تحویل 150 واحد خوابگاه متأهلی همزمان با هفته دولت