مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-08اجتماعي

پذیرایی مواکب اندیمشک از بیش از 2.3 میلیون زائر حسینی


مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک از میزبانی و پذیرایی بیش از 2 میلیون و 300 زائر اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن دهقان ظهر امروز جمعه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: بیش از 100 موکب در شهرستان اندیمشک و یک موکب در کربلا برای خدمت به زوار اربعین حسینی راه اندازی شده و فعالیت این مواکب از عوارضی پل زال تا شهرک شهید مدنی در مسیر رفت و برگشت است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 2 میلیون و 300 زائر در مواکب اندیمشک پذیرایی و اسکان داده شده اند، افزود: موکب های این شهرستان 90 درصد مردمی هستند که با کمک ها و نذورات مردمی اداره می شوند.

دهقان به کمک اداره ها و نهادهای دولتی در تأمین زیر ساخت های مواکب اشاره کرد و ادامه داد: کمیته های ستاد اربعین به همه توان برای کمک به زیرساخت مواکب بسیج شده اند تا خدمت به زائران به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک گفت: امسال بیش از پنج هزار خادم زن و مرد در گروه های سنی مختلف به عنوان خادم افتخاری در مواکب فعالیت دارند و پذیرایی از زوار تا چند روز بعد از اربعین حسینی در این شهرستان ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی مواکب اندیمشک از بیش از 2.3 میلیون زائر حسینی

پذیرایی مواکب اندیمشک از بیش از 2.3 میلیون زائر حسینی